2012. szeptember 9., vasárnap

111. rész


Tina:

Másnap reggel egészen korán indultunk haza. Kiélveztük a nászéjszakánkat, de szükségünk volt már a kislányunkra is. Természetesen bíztam Lénában, tudtam, hogy a széltől is óvni fogja, de azért mégis csak a kislányom, és mindennél fontosabb.
A házba lépve teljesen ledöbbentünk. Mindenhol törött üvegmaradványok, szétdobált holmik. Abban biztos voltam, hogy mi nem így hagytuk itt a násznépet, így tudni akartam mi történt.
- Megnézem Aly-t – engedte el Jens a kezem, majd a szobába ment. Pár perc múlva kislányunkkal és Sebastiannal kiegészülve tért vissza. Lépkedtem a szilánkok között, és megpillantottam a kedvenc zenélő ékszeres dobozomat, apró darabokban. Könnyek szöktek a szemembe. Jensontől kaptam az eljegyzési partinkon.
- Mi történt itt? – fordultam Sebastian felé, miközben összeszedegettem a doboz darabjait.
- Izé… szóval… volt egy kis balhé – motyogta a kétszeres világbajnok.
- Azt látjuk! – forgattam szemeimet. Jens látta a kezemben a darabokat, így azt is sejtette, hogy ez nem lesz könnyű menet. Leült a fotelba és ölében kislányunkkal, játszani kezdtek. – Ki csinálta ezt?
- Én és az a fotós csávó.. – vallotta be.
- Jeremy? – lepődtem meg.
- Igen – bólintott félve.
- Nekiestél, igaz? Nekiestél és tönkre tettétek az esküvőnk lagziját. Ráadásul összetörted az egyik legfontosabb értékemet ebben a rohadt lakásban! – kiabáltam. – Mi a fene ütött beléd, Vettel? – Léna is felébredt a hangoskodásra, majd lassan felénk sétált.
- Sziasztok – motyogta.
- Te meg hagytad neki? – támadtam le ezúttal unokahúgom.
- Nem, dehogyis! Én Alyssával voltam, arra ébredtem fel, hogy ez a jómadár nekiesett Jeremynek… - magyarázkodott. Tudtam, hogy sose kenné csak úgy Sebastianra. Elmondta az igazat, és kész. Jól látható volt, hogy még ő is haragszik férjére.
- Megsérült valaki? – sóhajtottam fel.
- Komolyabban senki se – motyogta Sebas. – Csak tárgyak. De kifizetem, esküszöm!
- Igen, kifogod – szólt közbe Jens. - De az érzelmi értékekért nem tudod kárpótolni.
- Őszintén, nagyon sajnálom – nézett bűnbánóan.
- Alyssával minden rendben volt? – váltottam témát, unokahúgomhoz fordulva.
- Öhm persze – bólintott.
- Nem kelt fel a verekedéskor? – folytattam, majd a seprűért nyúltam, hogy eltűntessem a maradványokat.
- De – vette át a szót Sebastian.
- Elég zaklatott volt, de végül sikerült megnyugtatnom – mesélte Léna.
- Értem – bólintottam. Léna beállt segíteni, majd Sebastian is becsatlakozott, miután megmosakodott és bevett egy szem gyógyszert, hogy csillapítsa másnaposságát.
Miután feltakarítottuk az egész helységet, a Vettel házaspár, akik még mindig elég szűkszavúan kommunikáltak egymással, végül hazatértek, mi pedig hármasban maradtunk. Alyt megetettük, majd álomba ringattuk, mi pedig leültünk és elkezdtük kibontani a nászajándékainkat.

-  Ezeket betennéd a szekrénybe? – mutattam vadiúj porcelán étkészletünkre. Nem volt rá olyan nagy szükségünk, de minden apróságot örömmel fogadtunk, hiszen ez azt jelenti, hogy gondoltak ránk.
-  Persze – felállt, majd elvette a dobozt és a konyhába sietett, hogy egyesével bepakolja a tányérokat a helyükre. Míg ezzel foglalatoskodott, én összehajtottam a dobozokat és a csomagolópapírokat, majd a külső szemeteskukához sétáltam vele. Alig léptem újra fel a lépcsőre, mikor kocsi parkolt le a házunk előtt. Megfordultam és az ajtóhoz siettem.
-  Szia – mosolygott Jeremy, miután kiszállt. Kezében egy vastag, A/4-es méretű borítékot cipelt.
-  Szia, Jeremy – kinyitottam a kaput, így beléphetett kertünkbe.
-  Bocsánat, ha zavarok. Előhívattam a képeket – mutatott a borítékra.
-  Nem zavarsz. Akartalak hívni később – fontam karba kezeimet mellem alatt.
-  Tényleg? – lepődött meg. – Miért?
-  Na, vajon? – forgattam szemeimet. – Hallani akartam a balhét a te szemszögedből is.
-  Ó, hogy az – kuncogott. – Nem volt nagy szám. Vettel nekem esett, mert meg mertem jegyezni, hogy jobban is törődhetne a feleségével. Ne haragudj a károkért, beleszállok az újra vételbe, ígérem.
-  Rendben – biccentettem, holott semmi sem volt rendben. Unokahúgom és Seb házassága egyre jobban kezdett félresiklani.
Bementünk a lakásba, ahol Jens éppen végzet a pakolással.
-  Kicsim, ezt a dobozt itt … - megpillantotta Jeremyt és egy percre megállt a mondat közben. – hagytad. Hello, Jeremy – nyújtotta kezét.
-  Szia – rázott vele kezet kollégám.
-  Mi szél hozott erre? – kíváncsiskodott, miközben az összehajtott dobozt a fal mellé támasztotta.
-  Az esküvői fényképeitek – az asztalra tette a borítékot, majd kinyitotta a szájánál. Jól látható volt, hogy több száz fénykép hever benne. – Gondoltam, kíváncsiak vagytok rájuk – mosolygott.
-  Igen – bólintott drága férjem, majd lehuppant a székre és engem is magával húzott. A készülődés, az üres helyszín, a szertartás, a vendégek… minden meg lett örökítve. Ráadásul sütött róluk, hogy profi csinálta, aminek örültem. Fotós lévén érzékeny vagyok arra, milyen képek kerülnek ki a lakásunkban. – Ez az enyém lehet, ugye? – vette magához Jens az egyik fényképet, melyen, mi ketten szerepelünk, kislányunkkal.
-  Persze – bólintott Jeremy. - Megvannak a felvételek, bármelyiket tudom sokszorosítani – magyarázta kedvesemnek.
-  Az jó. Édesanyámat ismerve, szükség is lesz rá – kuncogott.
-  Az én családomat se kell félteni – motyogtam mosolyogva. A képeket elnézve jól látszott, hogy Léna és Seb, szinte alig szerepelnek együtt. Mindössze három közös képük van, ami az átlagot nézve, nagyon kevés.
Csoportosítani kezdtem a képeket helyszín szerint, mire meghallottam kislányom szirénát meghazudtoló sírását. Jensként egy emberként pattantunk fel, de most én voltam a gyorsabb, aki a szobába ment. Kivettem a kis tündérem az ágyikójából, majd simogatni kezdtem hátát, hogy érezze, megnyugodhat, hiszen vele vagyok.
Pár percbe beletelt ugyan, de lenyugodott, majd nagyokat ásítva jelezte, hogy teljesen felébredt. Apró buborékokat fújt a nyálából, én pedig éreztem, hogy lassan éhes lesz. Olyan, mint az apukája, nagyon szereti a pocakját.
-  Anya kicseréli a pelusodat, azután eszünk, rendben? – magyaráztam neki, miközben kigomboltam apró ruházatát. Levettem a pisis pelenkáját, majd elővettem egy újabbat és, miután bekentem lábát, nehogy kikezdje a pelenka, feltettem rá. Visszacsatoltam a ruháját is, majd újra karjaimba vettem. Imádok, anyának lenni, még, ha kicsit korábban is jött, mint kellett volna. Kiléptem a szobából, a srácok pedig azonnal felénk kapták a fejüket. – Felébredtünk! – mosolyogtam. Aly mosolyogva figyelte, ahogy édesapjához közeledünk. – Itt maradsz a fiúkkal, míg anya megmelegíti a hamit? – simogattam arcát. Jens az asztalra csúsztatta a fényképeket, majd karjaiba vette kislányunkat.
A konyhába igyekeztem, ahol gyorsan megmelegítettem Alyssa bébipapiját. Sajnos, már nem tudom szoptatni, nem volt elég tejem hozzá, de így is törekszünk arra, hogy a lehető legegészségesebben táplálkozzon.

Mire visszaértem, Alyssa ’’flörtölni’’ kezdett Jeremyvel. Egyszóval, bájosságával levette a lábáról a fotóst. Oké, ez több volt, mint egy szó.
Elvettem az autósülésre hajazó ülőkét, majd beleültettük kislányomat. Még túl fiatal az etetőszékhez. Éppen leültem, hogy etessem, mikor megszólalt a mobilom.
-  Átvennéd? – nyújtottam Jensnek a kanalat. Elvette, majd kislányunk fölé hajolt és szájához emelte a kanalat. – Igen? – szóltam a készülékbe.
-  Zavarok? – kérdezte Léna.
-  Nem, dehogy – mosolyogtam. – Baj van?
-  Csak még egyszer bocsánatot akartam kérni, emiatt a dilinyós miatt. Teljesen elment az esze…
-  Részeg volt és féltékeny. Bár tény, hogy mostanában kicsit elszaladt vele a ló – motyogtam.
-  Ne is mond – sóhajtott. – Nem tudom meddig bírom én ezt…
-  Kitartás. Valami megoldás csak van!
-  Talán erre már nincs – majd,hogy nem elsírta magát.
-  Ne mondd ezt!
-  Én nem zavarok tovább… - motyogta alig hallhatóan.
-  Maradj! – szóltam rá.
-  Nem készültem menni – válaszolt értetlenül unokahúgom.
-  Nem te. Itt van Jeremy, neki mondtam – magyaráztam.
-  Jeremy? Hmm. Odaadnád neki a telefont?
-  Igen – átnyújtottam a készüléket, így a fotós beszédbe elegyedett unokahúgommal. Na, de mi dolguk van még nekik együtt? 

9 megjegyzés:

  1. Imádoooooooooooooooom!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok :)
    Hát ez így elég fura. Az egyik pár boldog, a házasságuk virágzik, minden tökéletes, a másik házaspár pedig a határon táncol. Nagyon sajnálom Lénát, aki minden bizonnyal most irigykedve figyeli, milyen boldog Tina, ő pedig mennyire nem az a férje mellett. Remélem Seb megjavul és akkor nem lesz szükség Jeremyre :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nem tudom, majd beszélek Nikivel, de én jelenleg végzős vagyok, ő első éves a fősulin... Megkérdezem, hogy van rá ideje, és igyekszünk! :)

    VálaszTörlés
  4. Mikor lesz következő rész? :(

    VálaszTörlés
  5. طريق تسليك المجاري في
    (شركة تسليك مجارى)
    تتبع شركتنا الطرق الحديثة في حل مشكلة انسداد المجاري والتخلص منها نهائيا بعيدا عن الطرق التقليدية وغيرها التي لا تجلب فاأده يتم استخدام الضغط النتروجيني واستخدام بعض المواد الكيماوية التي لها القدرة الكبيرة في تفكك الموااد الصلبه المتكونة وتفككة وجعلها تلقى مع الماء خارجا ,كما تقوم شركتنا بتسليك المجاري بطرق واجهزة اخري عدية ولكن هذا اهم عنصر من العناصر في عملية تسليك المجاري في حالة عدم تدخل فنيين وعدم القدرة على الوصول الى الانسداد فيستخدم الضغط النتروجيني .
    مميزات شركتنا شركة ركن سيف افضل شركة تسليك مجاري
    1_ امتلاك الشركة فريق عمل متخصص ومميز ومدرب على اكمل وجه ممكن على العمل في اصعب المواقف والتحلي بالصبر لمعرفة مكتن الانسداد والعمل على حل المشكلة في اسرع وقت .
    2_ تمتلك الشركة في الاجهزة والات الحديثة في عملية شفط البيارات والضغط الكبير لتخلص من الكتل التي تسبب الانسدادات
    شركة تنظيف مجالس بالرياض
    3_ التفاني والدقه والانجاز في العمل هوا شعار شركتنا
    4_ الالتزام بالموعيد المحددة مه العميل والوصول في الوقت المناسب والانتهاء من العمل والاصراف التام دون ازعاج احد كما تقوم الشركة بصيانه مواسير الصرف الصحي من اي كسر او شيء بعد حل مشكلة الانسداد
    اسعار شركتنا في متناول الجميع وتتوفر الشركة على مدار 24 ساعه على مدار اليوم شركتنا في انتظارك

    VálaszTörlés
  6. شركة فرسان المثالي هي افضل شركة تقدم كافة خدمات العزل عزل اسطح عزل فوم عزل مائي وصوتي وحراري بأخرص وأفضل الأسعار حيث نتوفر في المنطقة الشرقية في منطقة المملكة العربية السعودية عن طريق توفير أحدث العربات المجهزة على اعلى مستوى تواصل معنا الأن عبر الروابط التالية

    شركة عزل خزانات بالدمام
    شركة عزل اسطح بالخبر
    شركة عزل اسطح بخميس
    شركة عزل اسطح بابها
    شركة عزل اسطح بالجبيل
    شركة عزل اسطح بالقطيف
    شركة عزل اسطح بالاحساء
    شركة عزل اسطح بالقصيم
    شركة تنظيف مكيفات بالدمام

    شركة تنظيف مكيفات بالاحساء

    VálaszTörlés